17.2. 2013

Noc reklamožroutů ukáže umyté koule i chlupatá auta

Noc reklamožroutů ukáže umyté koule i chlupatá auta

Do Prahy a Brna se vrací show, která předvádí to nejzajímavější ze světa reklamy. Více než pětihodinový večírek zaplní kontroverzní podpásovky, exkurz do historie i propagační exotika.

Sice se může zdát bizarní, že je někdo ochoten sledovat více než pět hodin v kuse propagační materiály a ještě za ně platit, jenže Noc reklamožroutů pracuje s velmi lákavým konceptem. Jean-Marie Boursicot, který v roce 1981 oslavu reklamních spotů založil, vybírá pravidelně to nejlepší, nejúspěšnější, nejpodivnější i nejstrašnější ze všech možných koutů planety. Výsledný mišmaš představuje různorodost i módní trendy blýskavého světa reklamy.

Do letošní selekce s výsledným časem 5 hodin 5 minut a 27 vteřin se údajně vtěsnal pouze jeden tuzemský zástupce, majitel pořádající společnosti Easy Pictures David Horáček však neprozradil, o jaký kus se jedná. Při hledání českého příspěvku si prolítnete rumunskou sekci, tradičně ulítlé Japonsko, peruánské čokolády, reklamy Axe, vlasaté auto nebo spoty, které inspiraci nalezly u Hvězdných válek.

Reklamní nálož, kterou tematicky doplní doprovodné akce firemních stánků, vybuchne 22. března v pražském multikině Premiere Cinemas Park Hostivař (350,- až 450,- Kč) a o týden později v brněnském klubu Fléda (150,- až 250,- Kč).


Publikování nebo další šíření obsahu serveru uzij.cz je bez písemného souhlasu společnosti Webový servis Company s.r.o. zakázáno.